Bistroul site-ului, de agrement și relaxare, umorul și prietenia[Un alt] Umor

Evoluțiile din forums și site-ul. Umor și convivialitate între membrii forum - Totul este ceva - Prezentarea noilor membri înregistrați Relaxare, timp liber, petrecere a timpului liber, sport, vacanțe, pasiuni ... Ce faceți în timpul liber? Forum de schimburi privind pasiunile, activitățile, lecțiile noastre ... creative sau recreative!
Christophe
moderator
moderator
posturi: 48652
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 654

Mesaj de bază non lude Christophe » 10/06/08, 15:48

:şoc: Elle est nulle à chier Remundo!!
Ce sont des éleves qui te l'ont apprise?
: Cheesy:
0 x
Ce forum te-a ajutat? Ajutați și site-ul și partajați cele mai bune pagini pe rețelele dvs. sociale. o Sfat pentru econologie - Articole, analize și descărcări - Postați un articol pe Știri Google

Bibiphoque
Am postat mesaje 500!
Am postat mesaje 500!
posturi: 749
Înregistrare: 31/03/04, 07:37
Locul de amplasare: Bruxelles

Mesaj de bază non lude Bibiphoque » 10/06/08, 15:54

hi,
"L'adolescence, c'est le moment ou on plonge en acnée" : Cheesy:

"Va dans l'métro, Satanas" ( extrait du film chouchou) : Cheesy:

@+
0 x
Nu pentru că am spus întotdeauna că este imposibil să nu încercați :)
Remundo
moderator
moderator
posturi: 8399
Înregistrare: 15/10/07, 16:05
Locul de amplasare: Clermont Ferrand
x 129

Mesaj de bază non lude Remundo » 10/06/08, 16:04

Christophe a scris::shock: Elle est nulle à chier Remundo!!
Ce sont des éleves qui te l'ont apprise?
: Cheesy:

Ben quoi Christôphe ? je te trouve sévère, y'a pire...

Je la tiens d'une série de blagues qu'on avait fait avec un copain.

tu serais de mauvais poil (à gratter : Cheesy: ?)
0 x
ImagineImagineImagine
Christophe
moderator
moderator
posturi: 48652
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 654

Mesaj de bază non lude Christophe » 10/06/08, 16:05

Ben elle baisse bien le niveau général je trouve...
J'espere juste que Christine ne l'a lira pas...(vous êtes en sursis jte rappele :D)

Allez ca va pour cette fois...
0 x
Ce forum te-a ajutat? Ajutați și site-ul și partajați cele mai bune pagini pe rețelele dvs. sociale. o Sfat pentru econologie - Articole, analize și descărcări - Postați un articol pe Știri Google
Remundo
moderator
moderator
posturi: 8399
Înregistrare: 15/10/07, 16:05
Locul de amplasare: Clermont Ferrand
x 129

Mesaj de bază non lude Remundo » 10/06/08, 16:17

Christophe a scris:Ben elle baisse bien le niveau général je trouve...
J'espere juste que Christine ne l'a lira pas...(vous êtes en sursis jte rappele :D)

Allez ca va pour cette fois...

Merci, et je suis sûr que Christine n'est pas concernée par cette petite blague ! : Idee:
0 x
ImagineImagineImagine

crispus
Bun econolog!
Bun econolog!
posturi: 401
Înregistrare: 08/09/06, 20:51
Locul de amplasare: Rennes
x 1

Re: umor

Mesaj de bază non lude crispus » 10/06/08, 18:02

Indy49 a scris:
Christine a scris:http://www.charente-maritime.org/cartes_dessertes/ponts/index.php?id_article=330
Didiou, nu este dat: o altă lovitură a ecologiștilor!

Care este ecotaxul pentru un pod?
Și de ce nu există în timpul iernii? Se poluează mai puțin pentru a lua un pod în timpul iernii? Acest lucru se datorează faptului că nu există fricțiune din cauza furtunii de gheață?
A fost socotită în lacunele fiscale?

Les baigneurs sont rares avant la mi-juin. : Mrgreen:

Le problème de l'île de Ré c'estsa proximité immédiate de La Rochelle, aggravée par le fait que face à l'île de Ré il n'y a pas de "vraies" plages mais plutôt quelques zones de baignade aménagées à grands frais. En tout cas largement insuffisantes face à la population estivale... En l'absence de péage dissuasif il y aurait des embouteillages monstres.

Initialement la gratuité du pont était prévue pour 2011, la suppression du péage était une promesse de Michel Crépeau lors de la construction. A présent les insulaires paniquent à l'idée de consacrer une journée à entrer ou sortir ! D'où la mise en place de l'écotaxe, qui devrait augmenter au fur et à mesure de la baisse du prix du ticket, affecté au remboursement de l'emprunt. Il paraît même que le conseil général a renégocié le prêt avec un taux désavantageux pour prolonger le péage !

Par contre si le péage était à plein tarif l'hiver, l'île perdrait totalement sa vie" à l'année"... Les artisans et commerçants n'ont pas de tarif préférentiel, même les bus payent "plein pot", le péage étant répercuté sur le prix du ticket. Une saine gestion, quoi...:şoc:

Bref, ce post est plutôt à classer en section "humour noir" :strigăt:
0 x
delnoram
moderator
moderator
posturi: 1322
Înregistrare: 27/08/05, 22:14
Locul de amplasare: Macon-Tournus
x 2

Re: umor

Mesaj de bază non lude delnoram » 10/06/08, 20:06

Bucheron a scris: :şoc: Am crezut că era podul pentru Tahiti ...
Merci Bucheron : Cheesy:

-------------------------------------------------- -----------------------------------

un type est en train de marcher le long de l'Adour à Bayonne et il trébuche sur une vieille lampe. Il la ramasse, la frotte et un génie en sort. Le génie, lui dit : "tu peux être ravi : je t'accorde un voeu !"

Le type s'assoit et pense longuement... Au bout d'un moment, il se décide et demande :
> "J'ai toujours rêvé d'un voyage à Tahiti, malheureusement j'ai peur de l'avion et j'ai le mal de mer.
> Pouvez-vous me construire un pont jusqu'à Tahiti, pour que je puisse m'y rendre en voiture ?"
> Le génie ne dit rien pendant quelques secondes, puis éclate de rire : "C'est impossible !
> Gândiți-vă ce să utilizați pentru a susține un astfel de pod, gândiți-vă la betonul care va trebui turnat, tone de oțel ...
> Sunt un geniu, OK, dar nu pot face un miracol ...
> Este încă necesar să rămâi în domeniul rezonabil!
> Non, demande-moi autre chose, c'est trop compliqué !"
> Le type se remet à réfléchir. Au bout de quelques minutes il trouve autre chose :
> "J'ai été marié et j'ai divorcé 4 fois.
> Mes femmes m'ont toujours dit que je ne m'interessais pas à elles et que j'étais insensible.
> Deci, ceea ce mi-ar plăcea este ... Înțelegerea femeilor.
> Știți ce simt și ce cred ei când sunt tăcuți.
> Știi de ce plâng, ce înseamnă cu adevărat când spun că nu ...
> Pouvoir les rendre heureuses... Bref, comprendre leur psychologie."
> Le génie le regarde, puis demande :
> "Le pont, tu le veux avec 2 ou 4 voies ?"
0 x
"Nu ar trebui să se gândească mai degrabă la școală decât să se memoreze fapte care nu sunt toate adevărate?"
"Nu pentru că mulți dintre ei au greșit că au dreptate!" (Coluche)
Flytox
moderator
moderator
posturi: 13694
Înregistrare: 13/02/07, 22:38
Locul de amplasare: Bayonne
x 491

Mesaj de bază non lude Flytox » 10/06/08, 22:25

Imagine
0 x
Motivul este nebunia celor mai puternici. Motivul celui mai puțin puternic este nebunia.
[Eugene Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Superform
Bun econolog!
Bun econolog!
posturi: 294
Înregistrare: 09/11/04, 14:00

Re: humour ... noir ? [HS]

Mesaj de bază non lude Superform » 11/06/08, 08:46

[mode HS]
à noter que le pont pour l'ile d'oléron est, quand à lui, complètement gratuit...

c'est pour ca qu'il y a de plus en plus de constructions et de moins en moins de campings ?

La "loi littoral" autorise les constructions dès qu'il y a une route, un chemin entre la mer et le terrain. Cette même loi interdit aux estivants propriétaires de terrain d'y mettre une caravane à l'année (en camping mort), même si c'est loin de l'océan... car pour qu'il y ait caravane, il faut que le terrain soit classé en tant que "camping"!!!

Dans les campings, on trouve de plus en plus de mobile home (tous pareil, grâce à un contrat avec le fabricant), et la zone purement camping caravaning devient une peau de chamois

Les terrains donnant sur la mer ne cessent de reculer. Celui de mes beaux-parents a perdu 3 m en 10 ans...

crispus a scris:
Indy49 a scris:
Christine a scris:http://www.charente-maritime.org/cartes_dessertes/ponts/index.php?id_article=330
Didiou, nu este dat: o altă lovitură a ecologiștilor!

Care este ecotaxul pentru un pod?
Și de ce nu există în timpul iernii? Se poluează mai puțin pentru a lua un pod în timpul iernii? Acest lucru se datorează faptului că nu există fricțiune din cauza furtunii de gheață?
A fost socotită în lacunele fiscale?

Les baigneurs sont rares avant la mi-juin. : Mrgreen:

Le problème de l'île de Ré c'estsa proximité immédiate de La Rochelle, aggravée par le fait que face à l'île de Ré il n'y a pas de "vraies" plages mais plutôt quelques zones de baignade aménagées à grands frais. En tout cas largement insuffisantes face à la population estivale... En l'absence de péage dissuasif il y aurait des embouteillages monstres.

Initialement la gratuité du pont était prévue pour 2011, la suppression du péage était une promesse de Michel Crépeau lors de la construction. A présent les insulaires paniquent à l'idée de consacrer une journée à entrer ou sortir ! D'où la mise en place de l'écotaxe, qui devrait augmenter au fur et à mesure de la baisse du prix du ticket, affecté au remboursement de l'emprunt. Il paraît même que le conseil général a renégocié le prêt avec un taux désavantageux pour prolonger le péage !

Par contre si le péage était à plein tarif l'hiver, l'île perdrait totalement sa vie" à l'année"... Les artisans et commerçants n'ont pas de tarif préférentiel, même les bus payent "plein pot", le péage étant répercuté sur le prix du ticket. Une saine gestion, quoi...:şoc:

Bref, ce post est plutôt à classer en section "humour noir" :strigăt:

[/MODE HS]

: Mrgreen: : Cheesy:
0 x
lejustemilieu
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 4075
Înregistrare: 12/01/07, 08:18
x 1

Mesaj de bază non lude lejustemilieu » 11/06/08, 16:15

Cum să ajungeți la 100 ani?

La mulți ani la Henry Allingham! Britanicul sărbătorește vineri anii 112. (imagini din arhivă, 2004 & 2006)
Cel mai vechi om din Europa, britanicul Henry Allingham, celebreaza ani de vineri 112 prin participarea la un spectacol aerian al luptători al doilea război mondial.

Dean, care a avut trei secole si sase monarhi britanici vor participa la o demonstrație de Spitfire, luptători legendari ai Royal Air Force, care au câștigat pintenii în timpul Bătălia Angliei, în 1940.

Henry Allingham sa născut în 1896 la momentul primelor olimpice moderne de la Atena. După ce a participat la bătălia de la Iutlanda, cea mai mare bătălie navală din primul război mondial, a lucrat pentru automobilul Ford. Acum locuiește într-o casă de pensionare pentru veterani din Sussex (sudul Angliei).

„Mă simt ca pe un nor. Cine nu ar fi, cu toți acești oameni buni care au grija de mine?“ El a spus, spunând lui „așteaptă cu nerăbdare să o altă zi.“ Decanul european îi atribuie longevitatea "țigărilor, whisky-ului și femeilor foarte, foarte eliberate".
0 x

• Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Întoarceți-vă la "Bistro: viața sitului, petrecerea timpului liber și relaxare, umorul și convivialitatea"