Proiect ESIEE privind doparea apei Gillier Pantone

Injecția de apă în motoarele termice și celebrul „motor pantone”. Informații generale. Apăsați decupaje și videoclipuri Înțelegere și explicații științifice privind injectarea apei în motoare: idei pentru ansambluri, studii, analize fizico-chimice.
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79323
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11042

Proiect ESIEE privind doparea apei Gillier Pantone




de Christophe » 18/02/10, 11:38

Trei studenți ESIEE I1T au studiat motorul de dopare a apei / pantone. Îmi amintesc mai multe, cu siguranță că sunt transmise economiei anonim sau nu.

Oricum, site-ul lor mi se pare interesant în explicații (abordarea este diferită de abordările clasice) dintre care aici sunt cele mai relevante extrase:

A) Actorii (suntem unul dintre ei): http://crbatiment.fr/controverse/acteur.html

După cum puteți vedea, cartografierea este axată pe combustibil pentru o mai bună comparație cu apa și benzina sau orice altceva.

Imagine

Pentru scara cu poziția actorilor, acestea trebuie luate în considerare cu apa ca combustibil.

Utilizatori:

Găsim printre actorii pentru, utilizatorii. Utilizarea apei în motoare ar face posibilă cumpărarea mai puțină benzină și ar fi mai ieftin pentru utilizator. În plus, populația ar putea călători mai mult fără a polua mai mult.

Putem spune acum că poluarea automobilelor este parțial responsabilă pentru încălzirea globală. În consecință, utilizarea unui astfel de motor ar reduce semnificativ producția de CO2.

Prin urmare, utilizarea unui astfel de sistem are două laturi pozitive pentru utilizatori, aceștia vor cheltui mai puțini bani pe achiziționarea benzinei și vor polua mai puțin.

Asociații / ecologiști:

Ecologiștii și asociațiile sunt jucători în favoarea acestui sistem, deoarece ar reduce semnificativ consumul de combustibil și, prin urmare, eliberarea de CO2.