Doparea apei pe Renault B110 TD

Editări și modificări ale motoarelor, experiențe diferite, descoperiri si idei.
Seb834
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 7
Înregistrare: 03/03/12, 00:03

Doparea apei pe Renault B110 TD




de Seb834 » 05/03/12, 09:29

bonjour,
Plec într-o lună pentru o călătorie de 100 km cu un B000 Td din 110, doar odată dotată cu adăugarea unei bare de acoperiș voi ajunge rapid la 1993 L / 14km.
Nu sunt deloc mecanic și mai am puțin timp, de aceea caut pe cineva care nu este la prima sa instalare și care ar dori să mă ajute să instalez un sistem pentru mai puțin consuma, stil de dopare a apei.
Deci, dacă aveți experiență, puțin timp și doriți să faceți un bilet, nu ezitați să mă contactați.

vă mulțumesc,
Sebastien.
0 x
Seb834
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 7
Înregistrare: 03/03/12, 00:03




de Seb834 » 05/03/12, 09:30

PS: Pot călători în toată Franța.
0 x
Avatar de l'Utilisateur
Flytox
moderator
moderator
posturi: 14141
Înregistrare: 13/02/07, 22:38
Locul de amplasare: Bayonne
x 839




de Flytox » 05/03/12, 20:55

Bună ziua Seb834

Cel puțin, trebuie să putem să vă sfătuim dacă ne oferiți informații despre aparatul dvs. prin această postare. După aceea, dacă nu ești deloc mecanic sau nu știi să sudezi ....... nu se câștigă. :strigăt: Pantonul Gillier nu este gătit deloc gata pe raft, este construit de la caz la caz, în funcție de vehiculul dvs. și de alegerile dvs., cunoștințe, bani de pus acolo etc.
0 x
Motivul este nebunia celor mai puternici. Motivul celui mai puțin puternic este nebunia.
[Eugene Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Seb834
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 7
Înregistrare: 03/03/12, 00:03




de Seb834 » 05/03/12, 23:39

Bună ziua, mulțumesc Flytox,

Da, asta am înțeles, am dedus că nu am avut timp să mă "antrenez" pe forums să o facă singur, nici cunoștințele tehnice necesare.