Catalizator chimic în detergenți

Lucrări referitoare la apă sanitară sau sanitară (caldă, rece, curată sau folosită). Gestionarea, accesul și utilizarea apei la domiciliu: foraj, pompare, puțuri, rețea de distribuție, tratare, salubrizare, recuperare a apei de ploaie. Procese de recuperare, filtrare, depoluare, depozitare. Repararea pompelor de apă. Gestionați, utilizați și economisiți apă, desalinizare și desalinizare, poluare și apă ...
tonydb
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 4
Înregistrare: 09/11/06, 20:41

Catalizator chimic în detergenți




de tonydb » 09/11/06, 20:46

Bună dimineața.
Sunt un student care caută un exemplu de catalizator chimic în detergenți.
Am căutat pe internet, enciclopedie, dar nu am găsit niciunul!

Mulțumesc pentru ajutor.
0 x
student
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79126
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10974




de Christophe » 09/11/06, 20:50

Hm... trebuie să ne întrebăm despre natura unei leșii... și definiția unui catalizator.

De acolo, dupa parerea mea, detergentul este un catalizator in sine...pentru ca va grabi spalarea rufelor... 8) Prin urmare, toate componentele unui detergent pot fi considerate catalizatori, nu?

Întrebarea ta este așadar delicată...Catalizați ce? Spălat? Clătire? Degresare? etc, etc...
0 x
tonydb
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 4
Înregistrare: 09/11/06, 20:41




de tonydb » 09/11/06, 20:56

Problema mea cu subiectul meu este „care este beneficiul unui catalizator biologic sau chimic în detergenți”
Aș dori doar să am un exemplu de catalizator chimic prezent în detergenții de rufe.

Vă mulțumesc pentru ajutor : Cheesy:

PS: daca ai documente pe tema mea ma intereseaza mereu 8)
0 x
student
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79126
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10974




de Christophe » 09/11/06, 21:09

0 x
tonydb
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 4