Întrebare prostească despre cadrul „căutare”

Evoluțiile din forums și site-ul. Umor și convivialitate între membrii forum - Tout est anything - Prezentarea de noi membri înregistrați Relaxare, timp liber, timp liber, sport, vacanțe, pasiuni ... Ce faceți cu timpul liber? Forum schimburi de pasiuni, activități, agrement ... creative sau recreative! Publicați-vă anunțurile. Anunțuri, acțiuni cibernetice și petiții, site-uri interesante, calendar, evenimente, târguri, expoziții, inițiative locale, activități de asociație .... Nu vă rugăm să faceți publicitate pur comercială.
Anna
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 2
Înregistrare: 22/06/06, 23:25
Locul de amplasare: FURII (49)

Întrebare prostească despre cadrul „căutare”




de Anna » 22/06/06, 23:45

Bună ziua tuturor, sunt un începător, mai specializat în deșeuri decât în ​​energie ...
Îmi pun o întrebare foarte practică ... este posibil să împiedicăm cadrul de „căutare” să ocupe atât de mult spațiu? când deschid o pagină nouă, văd doar asta, trebuie să glisez puțin pentru a descoperi subiectul ... este o problemă de configurare?
Pe de altă parte (promisă după toate aceste formalități vorbesc despre deșeuri ...) lățimea forum mi se pare foarte mic ... nu?

Deci iată, voi continua să navighez pe asta forum care este plin de informații!
0 x
Anna
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79126
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10974

Re: Probabil o întrebare foarte stupidă despre „re




de Christophe » 23/06/06, 09:15

Bun venit la tine Anna!

Anna a scris:Îmi pun o întrebare foarte practică ... este posibil să împiedicăm cadrul de „căutare” să ocupe atât de mult spațiu? când deschid o pagină nouă, văd doar asta, trebuie să glisez puțin pentru a descoperi subiectul ... este o problemă de configurare?