Lista proiectării bioclimatice BE

Construirea habitatului natural sau ecologic: planuri, proiectare, sfaturi, expertiză, materiale, geobiologie ... Casă, construcție, încălzire, izolare: tocmai ați primit una sau mai multe citate. Nu pot alege? Precizați problema dvs. aici și vă vom sfătui cu privire la alegerea corectă! Ajutor în citirea DPE sau a diagnosticării energiei de mediu. Ajutor la cumpărarea sau vânzarea de bunuri imobiliare.
Orb
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 5
Înregistrare: 05/09/08, 22:13
Locul de amplasare: 27200

Lista proiectării bioclimatice BE




de Orb » 05/09/08, 22:28

Bună ziua tuturor, iată-mă, sunt în prezent student în ultimul an la IUP Maitrise de l'énergie din Rouen (76) și aș dori să am o listă de firme de consultanță specializate în design bioclimatic sau firme de arhitectură. zonă.
Având de făcut un stagiu pentru începutul anului viitor și dorind să mă orientez către acest sector, am efectuat o mulțime de cercetări, dar fără rezultate deosebite, cu excepția lucrării intitulate „Directorul național al habitatului ecologic”. Dacă cineva m-ar putea îndruma.

Vă mulțumesc anticipat. :P
0 x
martien007
Am postat mesaje 500!
Am postat mesaje 500!
posturi: 565
Înregistrare: 25/03/08, 00:28
Locul de amplasare: Marte planeta




de martien007 » 06/09/08, 00:15

Cereri către Borloo și Kosciusko-Morizet ....... vor jura să vă răspundă pentru că sunt regii Grenellei mediului !! o înșelătorie drăguță, așa cum era de așteptat, în afară de bonus-malus la vehiculele noi legate numai de emisiile de CO2 (care este o prostie și favorizează motorina), nu au făcut nimic.

Împrumutul cu rată zero pentru economiile de energie în case, nu este încă în vigoare ... și cine îl va finanța, deoarece nu mai sunt bani în casă? o altă scurgere a veniturilor de capital ale micilor economizători (pentru că cei mari vor fi protejați de scutul fiscal la 50% din veniturile lor și nu vor plăti nici pentru RSA) ....... o nouă înșelătorie.
0 x
Christophe