Bilanț comparativ de CO2: casă pasivă și casă clasică

Construirea habitatului natural sau ecologic: planuri, proiectare, sfaturi, expertiză, materiale, geobiologie ... Casă, construcție, încălzire, izolare: tocmai ați primit una sau mai multe citate. Nu pot alege? Precizați problema dvs. aici și vă vom sfătui cu privire la alegerea corectă! Ajutor în citirea DPE sau a diagnosticării energiei de mediu. Ajutor la cumpărarea sau vânzarea de bunuri imobiliare.
Avatar de l'Utilisateur
Gregconstruct
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 1781
Înregistrare: 07/11/07, 19:55
Locul de amplasare: Amay Belgia

Bilanț comparativ de CO2: casă pasivă și casă clasică




de Gregconstruct » 07/11/07, 20:07

Bonjour à tous,

În prezent sunt student la construcții și îmi pregătesc teza finală.

Am ales să fac o evaluare comparativă a emisiilor de CO2 de către o casă pasivă și o casă convențională.
Acest sold va include, de asemenea, emisiile de CO2 în timpul construcției clădirilor și producției de materiale.

Pentru a oferi cea mai precisă lucrare posibilă, caut documente și orice sursă de informații (sau conduc la surse).

Dacă mă puteți ajuta sau ghida în vreun fel, nu ezitați!

Va multumesc anticipat.

Salutări ecologice
0 x
Avatar de l'Utilisateur
jean63
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 2332
Înregistrare: 15/12/05, 08:50
Locul de amplasare: Auvergne
x 4




de jean63 » 08/11/07, 01:59

Rezultatele mă interesează, dar acolo ai un loc de muncă și nu va fi ușor. Mult noroc.

Există răspunsuri pe tot acest site și în altele pe construcții "solare" pasive (căutați pe google, nu mai am numele în minte) ... scuze, trebuie să merg. Dodo.

@+
0 x
Doar când a renunțat la ultimul copac, a contaminat ultimul pârâu, a pescuit ultimul pește pe care omul îl va observa că banii nu sunt comestibili (MOHAWK indian).
Avatar de l'Utilisateur
bham
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 1666
Înregistrare: 20/12/04, 17:36
x 6