Întotdeauna aer condiționat

Construirea habitatului natural sau ecologic: planuri, proiectare, sfaturi, expertiză, materiale, geobiologie ... Casă, construcție, încălzire, izolare: tocmai ați primit una sau mai multe citate. Nu pot alege? Precizați problema dvs. aici și vă vom sfătui cu privire la alegerea corectă! Ajutor în citirea DPE sau a diagnosticării energiei de mediu. Ajutor la cumpărarea sau vânzarea de bunuri imobiliare.
louisclaude
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 4
Înregistrare: 08/12/05, 18:18

Întotdeauna aer condiționat




de louisclaude » 14/06/06, 20:26

încă sunt eu louisclaude5 citind mesajul tău mi-am amintit că în anii 70 am lucrat pentru apărarea națională sunt un mecanic ca tatăl meu și revedeam motoarele cu tancuri Aveam un coleg care mă suflase în țiglă de loreile un dispozitiv mic numit vix a fost realizat în nerac allpres de bordeau și acest mic dispozitiv nu a făcut evaporarea apei pentru a îmbunătăți arderea motorului după explozie, am reprodus mai degrabă acest dispozitiv și testat pe mașinile noastre și trebuie să recunosc că, în ciuda micului nostru Buleur, deși nu era clar să urcăm, a funcționat puțin pentru a îndepărta mai totuși, rezultând că am navigat aproape mai mult CO2 la ieșirea de evacuare și ceea ce a fost surprinzător astăzi când am tăiat tifoanele, ne-am simțit o soție de câteva secunde la început, ne-a surprins ar fi fost necesar să ne montăm buleurul pe venturiul carburatorului unde depresiunea este constantă am făcut o gaură în țeavă d mentiune care ne-a propulsat înainte, deoarece în acest moment depresiunea era cea mai puternică, deoarece am tăiat tifonul, nu mai exista combustibil, am căzut încă cu un litru de consum și un câștig în flexibilitatea motorului. seamănă cu reactorul pantom sunt sigur că funcționează și mai bine acum am 61 de ani și nu mai am focurile sacre ale mecanicii. Sunt responsabil de mecanica ingineriei civile. Încă cred în asta, poate că îmi lipsește curajul și nu mai am timp