Tabelul de conformitate cu trei faze electrice neechilibrate! Linky jumping!

echipamente electronice și de calculator hi-tech și Internet. O mai bună utilizare a energiei electrice, de ajutor cu munca și caietul de sarcini, selectarea echipamentelor. Prezentari program și planuri. Valuri și poluarea electromagnetică.
vieuxclou
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 3
Înregistrare: 06/11/19, 11:19

Tabelul de conformitate cu trei faze electrice neechilibrate! Linky jumping!




de vieuxclou » 06/11/19, 12:06

bonjour,
Sunt electrician de formare (electrotehnic Bac) și tehnician pentru o companie mare.
După achiziționarea unei case vechi (1940) Aceasta are o instalație
Electric trifazat (motor mic de bazin în pivniță, folosit doar foarte rar)

Parterul, primul și al doilea panou secundar au fost refăcute timp de aproximativ 1 ani (fără tăiere neutră)
Intenționez să readuc tabloul principal (lemnul) în conformitate în pivniță, care este într-adevăr un obiect de colecție de la început.

De asemenea, când folosesc o mașină spălată, un uscător de rufe și un cuptor electric, tejgheaua mea Limky mi-a întrerupt instalarea.
Așa că am înțeles că trebuie să îmi echilibrez instalarea în trei faze. (Am observat dezechilibrul cu contorul limky
ceea ce îmi permite să am puterea în timp real)
P. subscris: 12 KW, deci 4000VA pe fază.

Fiind puțin pierdut, să știu dacă trebuie să mă întorc la Monofazat cu EDF (500 euro costuri de conectare) și să înlocuiesc tabloul de distribuție.
Sau echilibrați instalarea mea trifazată înlocuind la fel tabloul principal (cost mai mare pentru un tablou trifazat)

Vă mulțumim anticipat pentru sfaturi. :P
0 x
sicetaitsimple
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 9774
Înregistrare: 31/10/16, 18:51
Locul de amplasare: Normandia de Jos
x 2638

Re: Conformitatea cu panoul electric trifazat!




de sicetaitsimple » 06/11/19, 12:24