Alegeți furnizor de gaz și electricitate (verde)

Petrol, gaz, cărbune, nucleare (PWR, EPR, fuziune la cald, ITER), centrale termice pe gaz și cărbune, cogenerare, tri-generare. Peakoil, epuizare, economie, tehnologii și strategii geopolitice. Prețuri, poluare, costuri economice și sociale ...
HEKL
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 3
Înregistrare: 20/07/09, 16:19

Alegeți furnizor de gaz și electricitate (verde)




de HEKL » 20/07/09, 16:31

salut după ce am trecut prin forum Aș dori să am o idee mai precisă a întrebărilor mele, deoarece nu aș putea rezuma toate informațiile:

Sunt student și urmează să mă stabilesc într-un apartament ... pentru moment normal: -) ... Mă număr redus la consumul maxim de electricitate și gaze .. dar am plecat ca membru pentru a beneficia de energie electrică și poweo în gaz.

după diferite lecturi, nu mai sunt sigur de meritele Enercoop și de impactul său asupra dezvoltării energiilor verzi .. oferta de energie electrică (verde) și gaz este, de asemenea, un bun compromis ..

de fapt, aș vrea să am informații clare și obiective în același timp cu privire la cea mai bună modalitate de a consuma minimum de energie, pentru a discuta și în jurul meu și pentru a crește gradul de conștientizare ... dar sunt puțin pierdut cu toate aceste articole

merci d'Avance
0 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79370
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11062




de Christophe » 20/07/09, 17:51

hi,

Gestul dvs. este pe seama dvs., dar poate crea o problemă cu proprietarul (pentru că presupun că veți fi chiriaș).

De fapt: luarea unei oferte „eliberate” se face nu în numele dvs., ci la adresa unității de cazare și este „ireversibilă”. Cu alte cuvinte: locuințele nu vor putea NICIODATĂ să revină la tarifele EdF / GdF reglementate.

Prin urmare, această decizie trebuie luată cu sau de către proprietar ...
0 x
HEKL
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 3