Pompă de bere pentru instalare mică

Organizați și aranja grădina și grădina de legume: ornament, peisaj, grădină sălbatice, materiale, fructe și legume, gradina de legume, ingrasaminte naturale, șoproane, piscine și o piscină naturală. plante și culturi toată durata de viață în grădina dumneavoastră.
gigiati
Învăț econologie
Învăț econologie
posturi: 10
Înregistrare: 01/09/14, 12:36
Locul de amplasare: Savièse-Valais-Elveția
x 1

Pompă de bere pentru instalare mică




de gigiati » 01/09/18, 15:16

Buna ziua tuturor,
Sunt într-o reflectare deplină a declinului și, prin urmare, m-am dus la pompa berbec în loc de o pompă solară care mi-a fost furată.
Sunt apicultor amator și am un teren de grădini / pomi fructiferi unde aș vrea să instalez o mică pompă ieftină.

Am un mic bisse care curge în partea de jos a parcelei mele ~ 1m și aș dori să ridic apa de maxim 4m până la vârful parcelei mele timp de 20m, fără debit la sosire. (dacă sistemul funcționează 24 de ore, aceasta nu va fi o problemă)

Nu am nicio informație de debit sau nimic până în prezent. Am făcut un prim test (vezi fotografia atașată) unde încep cu o cădere inițială de 50cm și testez pentru a avea un punct înalt la 2m (factor x4).

Până în prezent nimic nu funcționează ... Inițierea nu este făcută și nu vreau să renunț la acest proiect care va fi refolosit de un număr bun de oameni din regiunea mea care mă așteaptă la rândul meu râzând de mine pentru că nu cred la această operațiune.

Poți să mă ajuți sau să mă orientezi către documente?

Informații suplimentare mici pentru a minimiza cât mai mult costurile, piesele mele provin din recuperarea 1/2 tub sanitar.

Vă mulțumesc anticipat pentru orice ajutor pe care mi-l puteți da

15358071578237409318865763477137.jpg
1 x
Gianluca
Avatar de l'Utilisateur
chatelot16
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 6960
Înregistrare: 11/11/07, 17:33
Locul de amplasare: Angouleme
x 264

Re: Pompă pentru instalare mică




de chatelot16 » 01/09/18, 21:36