Volkswagate da, dar ... și ceilalți producători de mașini?

Transport și noi de transport: energia, poluarea, motor, concept, vehicule hibride, prototipuri, controlul poluării, reglementările privind emisiile, taxa. nu moduri de transport individuale: transport, organizare, carsharing sau carpooling. Transportul fără sau cu mai puțin ulei.
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79327
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11046

Volkswagate da, dar ... și ceilalți producători de mașini?




de Christophe » 23/09/15, 14:31

Volkswagen produce motoare bune, de renume, în strâns parteneriat cu cei mai buni producători de echipamente din lume (Bosch, Behr... ca să nu mai vorbim de ei)...

Așa că îmi pun întrebarea (care ucide): sunt inginerii lor Volkswagen cu atât mai răi decât cei ai altor producători? De ce trebuie să recurgă la înșelăciune când alți producători folosesc strict aceleași tehnologii (hdi, egr, intercoller...)?

De la motorina de înaltă presiune, nicio revoluție tehnologică nu a distins un producător de altul. Cu alte cuvinte: toate motoarele europene sunt aceleași și folosesc în cea mai mare parte același echipament!

Singura explicație „plauzibilă” pe care o văd este că, întrucât testele Nox sunt mai drastice în rândul americanilor și că Volkswagen a vrut (poate prea repede?) să cucerească piața americană, ei au preferat să fi revenit la acest „triș” . codificat"...
doar pentru a face mai multe profituri rapid!

Dar dacă Volkswagen nu trece testele din SUA fără un „hack”, sincer îmi este greu să cred că le trec Renault, PSA, Citroën, BMW...

Toată lumea ar fi făcut mai bine să dezvolte injecția cu apă, așa cum precizez în celălalt subiect al acestei afaceri: https://www.econologie.com/forums/tricherie- ... 14221.html

Disconfortul recent al unui senior manager BMW poate fi legat de această afacere...
0 x
Avatar de l'Utilisateur
Gaston
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 1910
Înregistrare: 04/10/10, 11:37