Economizor de combustibil „sistem RHP”, funcționează !!

Sfaturi, sfaturi și sfaturi pentru a reduce consumul, procese sau invenții ca motoare neconvenționale: motorul Stirling, de exemplu. Brevet de invenție amelioratorii de combustie: injecție a apei, tratare cu plasmă, ionizării de combustibil sau oxidant.
fthanron
Bun econolog!
Bun econolog!
posturi: 292
Înregistrare: 13/10/07, 17:56
Locul de amplasare: Loir et Cher




de fthanron » 20/04/09, 22:48

Mwarff elefant tout doux, ce n'est pas bon pour ta tension de t'énerver ainsi ;o)

Il faut bien le déterrer de temps à autres ce sujet puisqu'il existe ! Sait on jamais, si les données ont évoluées !

Ok pour le M7, cela m'interesse fort. Tout comme le A.V.E.C, mais j'attends (je sais, il faut pas attendre ...) impatiemment qu'une déclinaison de ce dernier soit en vente sur econologie, ça à l'air relativement simple comme approche non ?o)

@+
0 x
Frederic
Avatar de l'Utilisateur
elefant
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 6646
Înregistrare: 28/07/06, 21:25
Locul de amplasare: Charleroi, centrul lumii ...
x 7




de elefant » 21/04/09, 08:05

fthanron a scris:

ait on jamais, si les données ont évoluées !


je me souviens avoir vu une fois une étude de laboratoire sérieuse, mais avec des champs magnétiques hypercostauds, tout près de la flamme
0 x
PCQ elefant suprem de onoare éconologue ..... Sunt prea precaut, nu este suficient de bogat și prea leneș pentru a salva într-adevăr CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Înapoi la "Motoare speciale, brevete, economie de combustibil"

Cine este conectat?

Utilizatorii care navighează în acest sens forum : Nici un utilizator înregistrat și oaspeți 252