Un nou tip de motor hibrid cu turbină

Sfaturi, sfaturi și sfaturi pentru a reduce consumul, procese sau invenții ca motoare neconvenționale: motorul Stirling, de exemplu. Brevet de invenție amelioratorii de combustie: injecție a apei, tratare cu plasmă, ionizării de combustibil sau oxidant.
Avatar de l'Utilisateur
Obamot
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 28725
Înregistrare: 22/08/09, 22:38
Locul de amplasare: regio genevesis
x 5538




de Obamot » 04/03/13, 00:34

Alain G: l'épisode peu glorieux de la révolte estudiantine au Québec entre vous deux, prouve de façon indiscutable que — quoi qu'il en soit — tu es un semeur de bisbille tenace.

Pe scurt, ca de obicei, îți lipsește total obiectivitatea.

Aproape 50 de posturi de putregai urmăresc putrezirea ta aici:
https://www.econologie.com/forums/post251988.html#251988

Gaseste greseala. Acum vedeți exact unde este agitatorul în acest sens forum (au très mauvais sens du terme).

Enlève la poutre que tu as dans l'œil, avant de voir la paille dans celui de ton voisin: d'abord André, puis Dedeleco que t'as réussit à faire virer (de ton propre aveu), puis moi...! Who's next, Alain? Who's next...

Tu fais des coups par en-dessous, des campagnes de diffamation. T'es foutu, à ce stade tu n'impressionnes ni moi ni personne dans ce forum. Și, deocamdată, pragul dvs. de credibilitate este aproape de zero.

Autre pourrissage ici (t'es toujours aux premières loges des provocateurs):
https://www.econologie.com/forums/post252044.html#252044

Ou pour rajouter de l'huile sur le feu comme ici...
https://www.econologie.com/forums/post251954.html#251954

Atacuri FĂRĂ NICI O FUNDARE, a doua zi după promisiuni frumoase ca aici:
https://www.econologie.com/forums/post251635.html#251635

Nu am de gând să fac întreaga listă, acum sunt zeci ...

Și ai vrea să dai lecții?

Cuicui et Gegyx (et quelques rares) ont des circonstances atténuantes, vu parfois leur faible discernement (bien que pas toujours). Mais toi tu n'en a aucune.

Quant à ta promesse, tu fais pitié:
Alain G a scris:Merci Obamot de faire un pas derrière et d' avouer avoir dans certain cas dépassé la ligne à franchir.


Am trecut și eu linia ca apărător al dreptului membrilor de a vorbi, ei înșiși care încearcă să se exprime fără a fi întrerupți întotdeauna și chiar dacă subiectul nu ni se pare important, este esențial să îi lăsăm pe ceilalți să se exprime și să ne asigurăm că răspunsurile noastre nu deveni o iterație nesfârșită de a înghiți ceea ce nu ne convine doar pentru că nu se potrivește cu linia noastră de gândire!


Sur ce Obamot je passe l'épée et j'espère que notre amitié n'auras vécu qu'une confrontation visant à améliorer nos relations ainsi que celles des autres membres quelque soit leur idéal et leur religions.

A+


După ce ai făcut primul pas! Aștept să faci al doilea, și anume:
- [culoare = roșu închis] l'impartialité totale de jugement, lorsque quelqu'un racconte une connerie, de te loyal malgré une éventuelle rivalité que tu peux ressentir!!![/color] De mon côté il n'y en a aucune, vis-à-vis de personne.

Sois équitable, car là on est ENCORE TRÈS TRÈS LOIN DU COMPTE, si tu vois ce que je veux dire. Je te signales que je n'ai plus insulté personne dans ce forum timp de peste șase luni. Ai ochii în fața posterioară sau ce?

Tu soutiens des trucs impensables, juste pour en écraser d'autres (je ne suis pas le premier, et je ne suis toujours pas preneur).

Finalement celui qui doit faire un gros travail sur lui-même ici C'EST BIEN TOI.


:P ... bine să aud salut ...
0 x
Avatar de l'Utilisateur
Cuicui
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 3547
Înregistrare: 26/04/05, 10:14
x 6




de Cuicui » 04/03/13, 09:26

Obamot a scris: :P ... bine să aud salut ...
Ești alergic la turbine?
0 x

 


  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Înapoi la "Motoare speciale, brevete, economie de combustibil"

Cine este conectat?

Utilizatorii care navighează în acest sens forum : Nici un utilizator înregistrat și oaspeți 171