Popcorn în aer de la 4 telefoane mobile - poluare prin EM

echipamente electronice și de calculator hi-tech și Internet. O mai bună utilizare a energiei electrice, de ajutor cu munca și caietul de sarcini, selectarea echipamentelor. Prezentari program și planuri. Valuri și poluarea electromagnetică.
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79422
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11084

Re: Popcorn cu 4 unde GSM mobile - poluare prin EM




de Christophe » 24/05/16, 21:04

Oameni frumoși da!

Numai: nu sunt profesori și funcționari publici, deci funcționari publici! Nu vor risca să supere ordinea stabilită mergând prea departe împotriva sistemului ... cariera lor valorează mult mai mult decât atât ...

Nu știu ce este riscul și nu vor să-l știe! Prea periculos pentru ei ...
De asemenea, ei nu vor avea niciodată finanțare pentru studii de telefonie care ar dovedi riscurile. Nu eu o spun, ci unii oameni de știință care au analizat subiectul ...

Un studiu care dovedește inofensivitatea valurilor este finanțat de operatori și validat de guvern și mass-media, toate celelalte nu ... puțin nebune, totuși nu?

Îmi pare rău, dar acest lucru îmi confirmă gândul ... dar, totuși, retrag denumirea de sectă ... (deși ... :D :D)
0 x
izentrop
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 13738
Înregistrare: 17/03/14, 23:42
Locul de amplasare: Picardie
x 1528
A lua legatura cu:

Re: Popcorn cu 4 unde GSM mobile - poluare prin EM




de izentrop » 24/05/16, 23:15

Christophe a scris: Nu eu o spun, ci niște oameni de știință
A le cita i-ar pune în pericol, cred : Mrgreen:

Iată știrile: http://www.futura-sciences.com/magazine ... ger-62755/
Oficialii probabil :o
0 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79422
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11084

Re: Popcorn cu 4 unde GSM mobile - poluare prin EM




de Christophe » 24/05/16, 23:18

izentrop a scris: