Sfaturi de instalare solară autonomă

Prezentați-vă proiectele de bricolaj, noile idei tehnice, inovațiile de testat sau munca de auto-construcție. Pentru că a face acest lucru singur este adesea mai economic și poate fi mai eficient.
ei tac
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 3
Înregistrare: 08/11/18, 09:44

Sfaturi de instalare solară autonomă




de ei tac » 08/11/18, 10:22

bonjour,

Vă contactez astăzi pentru proiectul meu care va avea loc în 2 etape. Azi am cumpărat 17 panouri solare de câte 250w fiecare.

În primul rând, aș dori să pot instala 1 panouri solare cu un regulator și 2 (sau mai multe) baterii pentru a asigura un minim de energie electrică pe site-ul meu.
În al doilea pas, aș dori să fac o instalare totală cu echipamentul complet (baterie, regulator etc.) pentru a fi cât mai autonom. Aș dori să am posibilitatea de a instala o turbină eoliană mică, în plus, pentru a asigura și mai multe economii de energie.

Numai problema este că nu sunt electrician și că cunoștințele mele rămân limitate pentru moment. Așa că am o mulțime de întrebări, dar voi încerca să le pun în ordine și cât mai clar posibil ^^.

În prima mea instalație temporară, ce echipament ar trebui să aleg cu cea mai eficientă instalare și să mă adaptez cât mai mult posibil (tipul și puterea regulatorului, tipul și puterea bateriei, tipul de conexiune în serie sau în paralel etc.)
Scopul este ca instalarea mea temporară să poată fi integrată ulterior în instalarea mea finală (deci asta înseamnă să ia regulatorul pentru instalarea finală de acum înainte).
În sfârșit, pentru a termina prima instalare, am o pompă de sondă care să se conecteze la ea (pompă adaptată pentru panoul solar care și în 1v mi se pare)

Astăzi nu am suficiente cunoștințe pentru a mă sfătui cu privire la partea de ajutor, așa că va fi prețioasă pentru mine :)

Vă mulțumesc anticipat pentru sfaturi.

Cordialement

Tiju
0 x
ei tac
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 3