Catalizator chimic în detergenți

Lucrări referitoare la apă sanitară sau sanitară (caldă, rece, curată sau folosită). Gestionarea, accesul și utilizarea apei la domiciliu: foraj, pompare, puțuri, rețea de distribuție, tratare, salubrizare, recuperare a apei de ploaie. Procese de recuperare, filtrare, depoluare, depozitare. Repararea pompelor de apă. Gestionați, utilizați și economisiți apă, desalinizare și desalinizare, poluare și apă ...
tonydb
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 4
Înregistrare: 09/11/06, 20:41

Catalizator chimic în detergenți




de tonydb » 09/11/06, 20:46

Bună dimineața.
Sunt un student care caută un exemplu de catalizator chimic în detergenți.
Am căutat pe internet, enciclopedie, dar nu am găsit niciunul!

Mulțumesc pentru ajutor.
0 x
student
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79117
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10973




de Christophe » 09/11/06, 20:50

Euh...il faut s'interroger sur la nature d'une lessive...et la définition d'un catalyseur.

Partant de la, selon moi, une lessive est un catalyseur a elle seule...car elle va accélérer le lavage du linge... 8) Tous les composants d'une lessive peuvent donc être considérés comme des catalyeurs non?

Ta question est donc délicate...Catalyser quoi ? Le lavage? Le rincage ? Le dégraissage ? Etc etc...
0 x
tonydb
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 4
Înregistrare: 09/11/06, 20:41




de tonydb » 09/11/06, 20:56

Ma problématique de mon sujet est " quel est l'intérêt d'un catalysieur biologique ou chimique dans les lessives"
Je souhaiterai juste avoir un exemple de catalyseur chimique présent dans les lessives.

Vă mulțumesc pentru ajutor : Cheesy:

PS : si vous avez des documents sur mon sujet je suis toujours preneur 8)
0 x
student
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79117
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10973




de Christophe » 09/11/06, 21:09

0 x
tonydb