Ajutați-mă să-mi dopage motorul

Editări și modificări ale motoarelor, experiențe diferite, descoperiri si idei.
Tabasco
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 1
Înregistrare: 01/12/17, 12:41

Ajutați-mă să-mi dopage motorul




de Tabasco » 01/12/17, 13:10

Bonjour à tous,

Sunt Kévin, am 30 de ani și recent m-au interesat sistemele de dopare a apei pentru motoare. Aș vrea să-mi dotez mașina cu unul dintre aceste sisteme, dar recunosc că sunt complet pierdut în fața multelor informații care pot fi găsite ...
Nu sunt expert în mecanică, dar hei, am câteva elemente de bază :). Nu știu să lipesc, dar pot face bere :P
Mașina mea este un Audi 80 1.9TDI care se apropie de 300 km. Locuiesc în Toulouse și ar fi grozav să pot discuta cu cineva care dorește să-și transmită cunoștințele și să mă ajute să pun asta pe titina mea. Dacă aveți contacte sau altele în regiunea Toulouse, sunt foarte fierbinte !! mulțumesc
0 x
dany81
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 2
Înregistrare: 12/05/18, 10:12

Re: Ajutor pentru doparea apei a motorului meu




de dany81 » 12/05/18, 10:27

salut Tabasco, salut tuturor
să mă prezint, Dany 57 de ani
Tocmai m-am re-înregistrat pe acest site, în urmă cu câțiva ani că am fost înregistrat, dar mi-am pierdut numele de utilizator și parola. Sunt la sud de Albi și la 45 de minute de Tlse.
dacă nu ați găsit pe nimeni, iată blogul meu pentru a începe; http://leblogdedany8.over-blog.net/
o împărtășire pentru ceea ce nu o știe.

@+
0 x
Janic
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 19224
Înregistrare: 29/10/10, 13:27
Locul de amplasare: Burgundia
x 3491

Re: Ajutor pentru doparea apei a motorului meu




de Janic » 12/05/18, 11:07

buna danny
tot ceea ce se adaugă unui motor, HHo, AVEC, Gillier pantone este automat o schimbare în comparație cu certificatul de mine, deoarece modifică parametrii stabiliți.