Cum reușești să nu fii deprimat ....

Evoluțiile din forums și site-ul. Umor și convivialitate între membrii forum - Tout est anything - Prezentarea de noi membri înregistrați Relaxare, timp liber, timp liber, sport, vacanțe, pasiuni ... Ce faceți cu timpul liber? Forum schimburi de pasiuni, activități, agrement ... creative sau recreative! Publicați-vă anunțurile. Anunțuri, acțiuni cibernetice și petiții, site-uri interesante, calendar, evenimente, târguri, expoziții, inițiative locale, activități de asociație .... Nu vă rugăm să faceți publicitate pur comercială.
visător
Înțeleg econologia
Înțeleg econologia
posturi: 199
Înregistrare: 09/11/06, 14:17
Locul de amplasare: Waterloo, Belgia




de visător » 14/11/06, 18:45

Și sunt total de acord cu tine.

Mais comme on ne sait pas savoir quel est notre dessein, dur de se "ranger" en se disant que certaines choses ne sont juste pas de notre ressort et que c'est pas notre raison d'etre sur Terre.

Încă aceeași dezbatere între soartă și liberul arbitru : Cheesy:

Je crois un peu aux 2, dependant des sujets, meme si ca parait paradoxal.

Et tu as aussi raison pour le " essaie de vivre seul sans famille", c'est mon cas et j'ai en effet bcp de tps pour penser et m'informer, et je ne compte pas me caser ou faire une progeniture de si tot, question de manque d'espoir dans le futur.

Mais ca changera peut-etre avec l'age, pour peut que tout ne se casse pas la gu**le pour raisons climatiques/societales dans les porchaines années :)

Visător
0 x
Avatar de l'Utilisateur
lau
Mare econolog
Mare econolog
posturi: 814
Înregistrare: 19/11/05, 01:13
Locul de amplasare: vaucluse




de lau » 14/11/06, 19:01

visător a scris:
Et tu as aussi raison pour le " essaie de vivre seul sans famille", c'est mon cas et j'ai en effet bcp de tps pour penser et m'informer, et je ne compte pas me caser ou faire une progeniture de si tot, question de manque d'espoir dans le futur.

Mais ca changera peut-etre avec l'age, pour peut que tout ne se casse pas la gu**le pour raisons climatiques/societales dans les porchaines années :)

Visător


C'était en réponse à la question d'andré mais je n'ai pas dit qu'il fallait rester seul.
Sinon c'est pas parce que tu es avec quelqu'un que tu es obligé d'avoir des enfants, et heureusement!
J'espère vraiment que tu rencontreras quelqu'un qui sera comme toi et là ta vie pourrait changer à 360°!
0 x
Numărul de molecule dintr-o picătură de apă este egal cu numărul de picături de apă din Marea Neagră!
Avatar de l'Utilisateur
ZAC
Motorul de căutare Pantone
Motorul de căutare Pantone
posturi: 1446
Înregistrare: 06/05/05, 20:31
Locul de amplasare: piton st leu
x 2




de ZAC » 14/11/06, 19:13

lau a scris: viața ta s-ar putea schimba la 360 °!


nu nu 360, este o rotație completă, te întorci la punctul de plecare.
să nu depășească 180 ° : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

@+
0 x
A spus zebră, om liber (rasă în pericol de dispariție)
Nu pentru că sunt proastă că nu încerc să fac lucruri inteligente.
Avatar de l'Utilisateur
sam17
Bun econolog!
Bun econolog!
posturi: 253
Înregistrare: 14/02/06, 13:57
Locul de amplasare: la rochelle
x 1




de sam17 » 14/11/06, 19:52

Christophe a scris:Shh ... fiecare să-și facă propria opinie: https://www.econologie.com/articles-2619.html


Nu eram conștient de asta. :!: Ceci dit, globalement ils ont deja fait bien des action de lobby dans le bon sens qui me laissent penser que mon argent n'est pas jeté par les fenetres. :?:

Ceci dit, si tu connais un organisme ou une ong qui fait mieux, je suis preunneur. En attendant greanpeace est ce que j'ai trouvé de moins pire meme en ayant lu ta news.
0 x
--
Răbdarea este un copac a cărui rădăcină este amară și a cărei fructe sunt foarte dulci.
Avatar de l'Utilisateur
lau
Mare econolog
Mare econolog
posturi: 814
Înregistrare: 19/11/05, 01:13
Locul de amplasare: vaucluse




de lau » 14/11/06, 22:19

zac a scris:
lau a scris: viața ta s-ar putea schimba la 360 °!


nu nu 360, este o rotație completă, te întorci la punctul de plecare.
să nu depășească 180 ° : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

@+


A fost drept să văd dacă mai urmărești forum Imagine
0 x
Numărul de molecule dintr-o picătură de apă este egal cu numărul de picături de apă din Marea Neagră!
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79322
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11043




de Christophe » 15/11/06, 00:11

sam17 a scris:Ceci dit, si tu connais un organisme ou une ong qui fait mieux, je suis preunneur. En attendant greanpeace est ce que j'ai trouvé de moins pire meme en ayant lu ta news.


Uh ...econologie.com și asta forum ? : Cheesy:
0 x

 


  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Întoarceți-vă la „Bistroul: viața site-ului, timp liber și relaxare, umor și convivialitate și Anunțuri”

Cine este conectat?

Utilizatorii care navighează în acest sens forum : Bing [Bot] și oaspeții 429