Jean-Marc Jancovici este un c ...?

Petrol, gaz, cărbune, nucleare (PWR, EPR, fuziune la cald, ITER), centrale termice pe gaz și cărbune, cogenerare, tri-generare. Peakoil, epuizare, economie, tehnologii și strategii geopolitice. Prețuri, poluare, costuri economice și sociale ...
eclectron
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 2922
Înregistrare: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Jean-Marc Jancovici este un c ...?




de eclectron » 26/10/20, 10:15

izentrop a scris:Ai ascultat la 22:15 inițiativa de ocolire germană pe care o propune? Este interesant să ne scoți din mărăcini.


Obamot a scris:Dulapurile sunt extractivism. Gandeste-te la asta.
Nu este fals!


În acest moment nu am chef ...
Dezamăgirea față de progresul lumii depășește entuziasmul de a încerca să-l influențeze.
Sunt medicat într-un fel ... trebuie să spun că tocmai mi-am luat încă un an!
prea multi idioti? ar fi prea simplist.
De fapt, societatea nu are structura (democrația directă?) Pentru a aborda problemele cu calm și sănătate.
Nu toată lumea are același nivel de informații.
Deci, lumea este o mare mizerie la care nu vreau să particip în acest moment, prefer să plantez copaci.

Claudia Kemfert este croissantistă, deci extractivistă, în timp ce Janco nu este.
Janco a înțeles mult timp raportul Meadows către Clubul Romei.
Nu trebuie să fii un geniu pentru ao înțelege: o creștere infinită într-o lume finită și noi avem răspunsul.
Claudia Kemfert nu este deloc în această logică, nu este realistă, este economistă ……. : Mrgreen:
Acesta este motivul pentru care ar trebui să ne luăm timp pentru a educa masele și „elitele” asupra problemelor reale, asupra realității reale și pentru a avea o dezbatere democratică reală pe tema energiei (printre altele)
Cu alte cuvinte, misiunea este imposibilă atâta timp cât este prinsă în roata dințată a economiei actuale (profitabilă) și a științei ei despre divertisment (suportabilă).