Aveți nevoie de ajutor cu un test de disertație pentru studenți despre tranziția energetică

Încălzirea și schimbările climatice: cauze, consecințe, analiza ... Dezbatere privind CO2 și alte gaze cu efect de seră.
rosheliel
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 2
Înregistrare: 31/03/22, 20:09

Aveți nevoie de ajutor cu un test de disertație pentru studenți despre tranziția energetică




de rosheliel » 05/04/22, 20:00

Bună ziua, sunt student la Masterul în Strategie Teritorială din Caen și, ca parte a tezei mele despre sobrietatea energetică, aș dori să vă rog să mă ajutați să particip la chestionarul meu.

Într-adevăr, știrile privind managementul combustibililor fosili (petrol, gaz) în special cu conflictul Rusia-Ucraina, ne împinge să ne revizuim modul de consum. Utilizarea energiilor regenerabile este o opțiune interesantă, dar acestea nu sunt neapărat accesibile tuturor. Sectorul rezidențial din Franța Metropolitană trebuie să fie decarbonizat, ca și alte sectoare de activitate, pentru a realiza o tranziție energetică de succes până în 2050. Confortul termic are un impact major asupra facturii la energie și asupra încălzirii globale, motiv pentru care lucrez la un subiect care pune sub semnul întrebării rolul autorităților publice în promovarea unei mai mari sobrietăți energetice pentru gospodăriile din Franța metropolitană.

Statul a pus în aplicare ajutoare pentru renovarea energetică a clădirilor. Și aș dori să apreciez prin studiul meu, dacă mijloacele Statului pot contribui la reglementarea eficientă a consumului de energie al gospodăriilor din sectorul rezidențial: iată ceea ce eu numesc sobrietate în consumul de energie.

Vă mulțumesc din suflet anticipat pentru participare, care mă va ajuta foarte mult în lucrarea mea de doctorat. Dacă ți-a plăcut chestionarul, îl poți distribui și în jurul tău. Este total anonim și are o durată relativ scurtă.