Prezentare nouă

Evoluțiile din forums și site-ul. Umor și convivialitate între membrii forum - Tout est anything - Prezentarea de noi membri înregistrați Relaxare, timp liber, timp liber, sport, vacanțe, pasiuni ... Ce faceți cu timpul liber? Forum schimburi de pasiuni, activități, agrement ... creative sau recreative! Publicați-vă anunțurile. Anunțuri, acțiuni cibernetice și petiții, site-uri interesante, calendar, evenimente, târguri, expoziții, inițiative locale, activități de asociație .... Nu vă rugăm să faceți publicitate pur comercială.
Avatar de l'Utilisateur
Mathew
Învăț econologie
Învăț econologie
posturi: 40
Înregistrare: 05/05/11, 12:04
Locul de amplasare: Västeras, Suedia

Prezentare nouă




de Mathew » 14/11/12, 15:50

Bună ziua toudzétous!
Numele meu este Mathieu și am scris deja câteva mesaje aici (farfurie solară din carton și ce să fac ...) fără să-mi fi luat timp să mă prezint.

La 33 de ani, sunt încă student, dar îți voi spune despre cariera mea, va fi mai ușor.
2001: Inginerie termică și energetică DUT de la IUT de Longwy, 54
Apoi 3 ani ca tehnician termic la SOCOTEC
Apoi 4 ani ca supraveghetor de șantier în industria țiglelor și cărămizilor. Șantiere în Europa, SUA, India, Maghreb.

2009-2012: Diplomă de la Cork Institute of Technology in Renewable Energies. Licență în 4 ani, fără echivalent în Franța.
2012-2013: Master în optimizarea energetică a clădirilor la Universitatea MDH din Västeras, Suedia. Maestru într-un an, din nou fără echivalent în Franța.

Am ales să studiez în străinătate, deoarece în țara EDF, Total și Areva mi-am spus că abordarea energiilor regenerabile va fi specială. Și am vrut să adaug câteva linii interesante pe CV :P

Ce-mi place: windsurfing și excursii cu camioane VW. Sunt, de asemenea, modo pe un site, buspirit.

Voi încerca să particip puțin mai mult la asta forum decât înainte.

Ne vedem curând la alte subiecte! 8)
0 x
Alain G
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 3044
Înregistrare: 03/10/08, 04:24
x 3