Rezistența virusului Sars-COV2: cum să ucizi sau să dezinfectezi coronavirusul Covid-19? Îl înghețe sau îl arzi?

Cum de a rămâne sănătos și de a preveni riscurile și consecințele asupra sănătății și a sănătății publice. Bolile profesionale, riscuri industriale (azbest, poluarea aerului, undele electromagnetice ...), de risc companie (stres la locul de muncă, suprasolicitarea de droguri ...) și individual (tutun, alcool ...).
izentrop
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 13644
Înregistrare: 17/03/14, 23:42
Locul de amplasare: Picardie
x 1502
A lua legatura cu:

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de izentrop » 02/04/20, 14:47

Oui apparemment c'est un texte non signé, je l'ai trouvé diffusé sur fessebouc

Le pdf de l'institut Belge doit être beaucoup plus sérieux https://rega.kuleuven.be/if/pdf_corona
En français ce serait super : Wink:
0 x
Avatar de l'Utilisateur
GuyGadebois
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 6532
Înregistrare: 24/07/19, 17:58
Locul de amplasare: 04
x 982

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de GuyGadebois » 02/04/20, 14:51

izentrop a scris:En français ce serait super : Wink:

Les Belges ne parlent pas Français, c'est connu. : Mrgreen:
0 x
"Este mai bine să-ți mobilizezi inteligența în rafturi decât să-ți mobilizezi rahatul pe lucruri inteligente. (J.Rouxel)
„Prin definiție, cauza este produsul efectului”. (Tryphion)
„360 / 000 / 0,5 este de 100 de milioane și nu de 72 milioane” (AVC)
Avatar de l'Utilisateur
Gildas
Mare econolog
Mare econolog
posturi: 879
Înregistrare: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de Gildas » 02/04/20, 16:56

Christophe a scris:Am zburat doar, am citit în detaliu ...

gildas a scris:* Lumina UV pe orice obiect va descompune proteina virusului. De exemplu, dezinfectarea și reutilizarea unei măști este perfectă. Fii atent, de asemenea, descompun colagenul (care este o proteină) la nivelul pielii, care ajunge să provoace riduri și cancer de piele ..... (pe termen lung).


Cred că aruncarea acestui gen de informații publicului larg este o prostie proastă! Unii vor crede că este suficient un pic de soare pentru dezinfectare !!

Am un sistem UV și așa știu cum funcționează: trebuie observate doze în W / cm² pentru a garanta dezinfectarea!

Și timpii de viață anunțați pe suprafețe sunt insuficienți!


Vezi mai sus în acest subiect!


Le texte vient du docteur Philippe Delhaye:

2 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79121
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10973

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de Christophe » 02/04/20, 20:19

gildas a scris:Le texte vient du docteur Philippe Delhaye


C'est pas parce que c'est un docteur qu'il est à jour dans les infos qu'il donne !!

On peut parler de notre Ministre de la Santé ? C'est un docteur aussi !! : Mrgreen:
0 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79121
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10973

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de Christophe » 02/04/20, 20:39

Mes 2 bains de désinfection !!

20200402_181648.jpg


A gauche : désinfection chimique à l'eau de Javel de tous les plastiques y passent pendant 10 minutes (Pour rappel le covid19 reste 7 jours sur les plastiques)

A droite: désinfection thermique à 65°-70°C (= le max de votre chaudière réglage ECS à FOND) de tous les truc biologiques ou pas étanches (fromages et cie)!


Ne me remerciez pas, je pense que je sauve plus de vies avec ces petits conseils que tous les anti-discours du gouvernement français....qui semblent être payés pour détruire des vies ! Ce ne sont plus des connards désolé Did67 mais là ce sont juste fiii cățelelor!
0 x
izentrop
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 13644
Înregistrare: 17/03/14, 23:42
Locul de amplasare: Picardie
x 1502
A lua legatura cu:

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de izentrop » 02/04/20, 22:25

Christophe a scris:
gildas a scris:Le texte vient du docteur Philippe Delhaye
C'est pas parce que c'est un docteur qu'il est à jour dans les infos qu'il donne !!
Non mais la dernière études américaines fait mention de 72 heures ou le virus reste viable avec encore un pouvoir contagieux, 7 jours peut-être mais juste des traces non viables ?
Imagine
0 x
Peter
Am postat mesaje 500!
Am postat mesaje 500!
posturi: 586
Înregistrare: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de Peter » 02/04/20, 22:56

Pas très pratique de mettre toutes ses courses dans la flotte pour les décontaminer.
Je me demande si on pourrait pas faire un système de décontamination bien plus pratique avec un grand sac poubelle et un générateur d'ozone. Quelqu’un à des infos sur le comportement du virus face à l'ozone ?
[edit] Apparemment, l'ozone tue bien les virus : https://www.homemade-circuits.com/how-t ... generator/
1 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79121
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 10973

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de Christophe » 02/04/20, 23:16

Du coup comme y a rien qui fonctionne...LE MONDE ENTIER VA DEVOIR M'ACHETER MON MASQUE THERMO-DESINFECTANT DOMAINE PUBLIC!!

A moi les non milliards de dollars (pour non sauver le climat !!)
0 x
Avatar de l'Utilisateur
gegyx
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 6931
Înregistrare: 21/01/05, 11:59
x 2870

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de gegyx » 02/04/20, 23:19

N'ayant rien chez moi comme gel,
que mes alcools ne dépassent pas 55°...

Pensez vous que l'alcool à brûler (méthanol) pur à 95% ait un effet radical comparable à l'éthanol ?

Sinon pour le gel Hydro-Alcoolique , la recette de l'OMS est

L'eau oxygénée pure est très efficace pais esquinte la peau (~ ozone ?)
jointes pièces
Gel Hydro-alcoolique de l'OMS.jpg
Gel Hydro-alcoolique de l'OMS.jpg (76.8 Kio) Consulté 2446 fois
0 x
izentrop
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 13644
Înregistrare: 17/03/14, 23:42
Locul de amplasare: Picardie
x 1502
A lua legatura cu:

Re: Cum să omori sau să dezinfectezi coronavirusul? Înghețați sau ardeți Covid-19?




de izentrop » 02/04/20, 23:37

gegyx a scris:Pensez vous que l'alcool à brûler (méthanol) pur à 95% ait un effet radical comparable à l'éthanol ?
A part l'odeur ça doit le faire, puisque le principe est de dissoudre la couche grasse protectrice du virus. Le trichlo devait être pas mal non plus. Sinon le savon suffit.
Le chlore efficace aussi d'après une étude
en tabel 2.
Dernière édition alin izentrop 02 / 04 / 20, 23: 51, editate 1 ori.
1 x

 


  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Reveniți la "Sănătate și prevenire". Poluarea, cauzele și efectele riscurilor de mediu

Cine este conectat?

Utilizatorii care navighează în acest sens forum : Nici un utilizator înregistrat și oaspeți 221