Avansuri în lupta împotriva coronavirusului

Cum de a rămâne sănătos și de a preveni riscurile și consecințele asupra sănătății și a sănătății publice. Bolile profesionale, riscuri industriale (azbest, poluarea aerului, undele electromagnetice ...), de risc companie (stres la locul de muncă, suprasolicitarea de droguri ...) și individual (tutun, alcool ...).
Janic
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 19224
Înregistrare: 29/10/10, 13:27
Locul de amplasare: Burgundia
x 3491

Re: Progrese în lupta împotriva coronavirusului




de Janic » 05/05/21, 14:32

pedrobac
cu alte cuvinte, îi tratezi pe toți cei care au o diplomă de medicină occidentală ca pe niște șarlatani și incompetenți?
este bine tu care spune că cei 45.000 de medici H care sunt calificați în medicina occidentală sunt șarlatani si incompetenta!
La naiba! Chiar uiți ce ai trâmbițat peste tot!

ABC2019 a scris:
ah imi pare rau ca te contrazic, dar in cazul meu, e dovedit, am luat gripa inainte sa ma vaccinez si de cand m-am vaccinat nu am mai prins-o!
efect placebo clasic în mințile impresionabile, ipohondrice.
0 x
"Noi facem știința cu fapte, cum ar fi făcând o casă cu pietre: dar o acumulare de fapte nu mai este o știință decât o grămadă de pietre este o casă" Henri Poincaré
Avatar de l'Utilisateur
Obamot
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 28725
Înregistrare: 22/08/09, 22:38
Locul de amplasare: regio genevesis
x 5538

Re: Progrese în lupta împotriva coronavirusului




de Obamot » 05/05/21, 20:21

Nici măcar nu știe ce înseamnă „placebo” în epoca actuală. Cum ne-ar plăcea?
0 x
ABC2019
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 12927
Înregistrare: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Progrese în lupta împotriva coronavirusului




de ABC2019 » 05/05/21, 23:32

Janic a scris:pedrobac
cu alte cuvinte, îi tratezi pe toți cei care au o diplomă de medicină occidentală ca pe niște șarlatani și incompetenți?