adaptați sistemul de dopare la apă

Editări și modificări ale motoarelor, experiențe diferite, descoperiri si idei.
nonocibernetic
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 1
Înregistrare: 14/02/09, 17:25
Locul de amplasare: pitic 86

adaptați sistemul de dopare la apă




de nonocibernetic » 14/02/09, 17:46

bonjour
Sunt nou pe site și mai întâi le mulțumesc oamenilor care vor răspunde la mesajul meu.
Caut motage dope al eau pentru a economisi spațiul meu 3 2l2 td din 2000.
Am vizitat site-ul, dar pentru mine nu este foarte clar, deoarece nu sunt un mare mecanic.
așa că vă mulțumesc anticipat pentru clarificarea proiectului meu :?:

(mutat de ex-océano la 15 02:09)
0 x
Avatar de l'Utilisateur
Flytox
moderator
moderator
posturi: 14141
Înregistrare: 13/02/07, 22:38
Locul de amplasare: Bayonne
x 839

Re: adaptați sistemul de droguri la apă




de Flytox » 14/02/09, 20:27

Bună, nonocibernetic

nonocyber a scris:Caut motage dope al eau pentru a economisi spațiul meu 3 2l2 td din 2000.
Am vizitat site-ul, dar pentru mine nu este foarte clar, deoarece nu sunt un mare mecanic.


Dacă doriți să vă ajutăm, trebuie să ne oferiți mai multe informații tehnice despre motor, dimensiunile de sub capotă și linia de evacuare etc ..., ce intenționați să investiți în timpul DIY și căutați informații pe site și în alte părți etc ... Nu există un plan de asamblare gata așteptat pe raft ... trebuie să „reinventați” o serie de lucruri pentru fiecare vehicul.

Cel mai bine ar fi să citiți mai multe subiecte doping în întregime. Veți avea neapărat o înțelegere mult mai bună, plină de idei și întrebări mai specifice.
Mult noroc
A+
0 x
Motivul este nebunia celor mai puternici. Motivul celui mai puțin puternic este nebunia.
[Eugene Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Reveniți la "Injecția apei în motoare: ansambluri și experimente"

Cine este conectat?