Înregistrare pentru achiziționarea grupurilor de panouri solare

Forum fotovoltaice solare fotovoltaice și generare de energie electrică solară din energie solară cu radiații directe.
bernardd
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 2278
Înregistrare: 12/12/09, 10:10
x 1




de bernardd » 06/01/10, 18:03

Remundo a scris:Prețul real este cel după taxele vamale și pentru persoanele fizice, cu cota TVA în plus.


Pentru TVA poate fi de 5,5% în unele cazuri, dar nu știu ...

Remundo a scris:Nu știu nimic despre obiceiuri. Dar se pare că există.


Pour la douane, j'ai déjà répondu sur la taxe, qui est nulle. Il y aura par contre un prix de "dédouanement" pour pauer le transitaure, mais on peut l'intégrer dans le transport.

Remundo a scris:Ah da, deci prețurile atractive sunt fără sistem de instalare ... Precizie importantă. : Idee:


Este în titlu: cumpărarea panourilor ...

Le problème des devis, c'est que le prix des fournitures, donc des panneaux, n'est pas séparé des services : mauvaise négociation, changer de négociation...

Mais au prix déjà trouvé, je pense que de petits professionnels auraient intérêt à acheter groupé.
0 x
Un bientôt!
Avatar de l'Utilisateur
bham
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 1666
Înregistrare: 20/12/04, 17:36
x 6




de bham » 06/01/10, 19:14

Christophe a scris:bham link-ul dvs. nu funcționează (se referă la indexul celuilalt forum) și dacă asta este ceea ce cred a priori, un preț citit pe un forum nu merită nimic sau nu prea mult ...

Oricine poate spune: 0.5 € / Wc așa în vânt ...

Vă rugăm să ne arătați oferta semnată de vânzătorul datat ...

Nici nu vrei să vezi culoarea chiloților mei? : Mrgreen: :D
Încep din nou:
http://forum.forum-photovoltaique.fr/pr ... ht=kyocera
și dacă nu funcționează, contactați:
atmagyarfr@gmail.com sau contactați membrul alex92

De asemenea, văzut în acest sens forum cu aceeași idee:
qui pourrait me donner une indication de prix pour des panneaux SOLON pour une quantité de l'ordre de 500 KWc ? On m'a fait des offres à 2,2€, mais je crois qu'ils me prennent pour un américain!

http://forum.forum-photovoltaique.fr/pr ... ight=solon

Maintenant, je peux pas te donner de preuves, tu le prends comme ça vient, tu y crois ou pas, fouilles sur ce forum și veți vedea alte prețuri.
0 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79304
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11037




de Christophe » 06/01/10, 19:24

Ah, bine, funcționează!

Asta am crezut eu ... e gunoi! E și mai rău!

C'est pas un devis, pas de nom d'entreprise, un mail @gmail et même pas de site...

Apoi 100kW ... poate fi comandat pe un Gmail?

Désolé bham mais je crois pas à ce genre d'annonce!!

Încă miroase a înșelătorie.
0 x
Avatar de l'Utilisateur
Forhorse
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 2486
Înregistrare: 27/10/09, 08:19
Locul de amplasare: Perch Ornais
x 360




de Forhorse » 11/01/10, 16:21

Je reviens de chez mon vendeur de panneaux PV, et on a un peu parlé de cette commande groupée (suite à la demande de prix que je lui avait faite)

Si on a vraiment une grosse quantité, il se propose d'ajouter notre commande à la sienne lors de son prochain approvisionnement.
Le prix net serait d'environ 1.8€/Wc (au cours de change actuel) et on peut même esperer légèrement mieux.
Le prix est valable pour des panneaux de 180Wc ou 190Wc, "made in china" mais équipé de cellules qualité allemande Q.cells (il m'a assuré que c'était une reference dans le monde du solaire PV)

C'est un prix net mais hors frais de port en metropole. Ceux qui habitent en région parisienne ou proche peuvent recuperer le materiel directement chez lui.
Je peux eventuellement livrer ceux qui habitent sur l'est de la france proche de l'axe Paris-Nancy (et eventuellement pousser jusqu'en Alsace)
Pour les autres il faudra ajouter à ce prix les frais de port en France.
Idealement il faudrait être pret pour valider la commande et effectuer le reglement avant fin mars.

Atunci depinde de tine.
Il m'a assuré que l'importation n'était pas franchement compliquée, mais un peu risquée quand même et que surtout il fallait bien être reglo avec la douane.
On se retrouve donc avec une option qui est quand même interessante. Si on decide de passer par lui, soit bernardd peut continuer de ce charger de cette CGP (je vais pas lui couper l'herbe sous le pied) soit je veux bien m'en charger.

PS : mp envoyé à Christophe pour lui donner les coordonnées du fourniseur en question.
0 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79304
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11037




de Christophe » 11/01/10, 16:46

Văzut, citit, răspuns
0 x
bernardd
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 2278
Înregistrare: 12/12/09, 10:10
x 1




de bernardd » 11/01/10, 17:02

bonjour,

Forhorse a scris:Si on a vraiment une grosse quantité, il se propose d'ajouter notre commande à la sienne lors de son prochain approvisionnement.
Le prix net serait d'environ 1.8€/Wc (au cours de change actuel) et on peut même esperer légèrement mieux.


Efectiv și interesant. „Cantitate mare” ce înseamnă asta?

Forhorse a scris:Prețul este valabil pentru panourile de 180Wp sau 190Wp,


L'important pour moi c'est la puissance crête par m2, pour limiter les coûts d'installation.

Ce tip sunt aceste panouri și ce suprafață?

Ce TVA?

Forhorse a scris:On se retrouve donc avec une option qui est quand même interessante. Si on decide de passer par lui, soit bernardd peut continuer de ce charger de cette CGP (je vais pas lui couper l'herbe sous le pied) soit je veux bien m'en charger.


CGP?

Sinon, je ne pourrais pas tout faire, je préfère continuer à explorer les fournisseurs chinois pour avoir une référence de prix fiable pour tous les éléments nécessaires.

Pour le moment, je n'ai pas encore d'offre complète de plusieurs fournisseurs, les échanges sont longs car je pose pas mal de questions :-)
0 x
Un bientôt!
Avatar de l'Utilisateur
bham
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 1666
Înregistrare: 20/12/04, 17:36
x 6




de bham » 11/01/10, 18:11

Forhorse a scris:Le prix net serait d'environ 1.8€/Wc (au cours de change actuel) et on peut même esperer légèrement mieux.

Deci Christophe încă atât de sceptic?
Forhorse a scris:Le prix est valable pour des panneaux de 180Wc ou 190Wc, "made in china" mais équipé de cellules qualité allemande Q.cells (il m'a assuré que c'était une reference dans le monde du solaire PV)

Forhorse il faudrait au moins la fiche technique et la marque qu'on puisse voir de quoi il s'agit.
0 x
Avatar de l'Utilisateur
Forhorse
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 2486
Înregistrare: 27/10/09, 08:19
Locul de amplasare: Perch Ornais
x 360




de Forhorse » 11/01/10, 18:47

Da, atunci când spun preț net este fără TVA.
Si vous achetez en tant que particulier il faut biensûr ajouter les 19.6% de TVA. Pour le TVA a 5.5% je pense pas que ce soit possible, le monsieur n'est pas monteur, juste revendeur.

Par contre, je pense qu'a ce sujet, pour ceux qui veulent s'equiper pour faire de l'injection réseau, le mieux c'est de se rapprocher d'un monteur serieux par chez eux.
Vous lui proposez d'acheter le materiel vous même et de lui confier le montage, comme ça il n'y a pas de problème d'agrements et compagnie pour le contrat et le raccordement ERDF.
On peut même pousser le vice plus loin en passant eventuellement quand même par lui pour l'achat des panneaux mais chez notre revendeur, du coup il peut vous faire beneficier de la TVA a 5.5% car il peut surrement acheter HT au revendeur en question.
Biensûr après ce n'est plus vraiment de l'autoconstruction, il faut quand même payer la main d'oeuvre du monteur, mais vous gagnez pas mal sur l'achat des panneaux.
C'est une solution mixte entre la pure autconstruction, et l'achat de solution clé en main...

Les panneaux en question c'est du "pas de marque". Comme j'ai dis seul les cellules sont de marque Q.cells, mais les panneaux c'est du classique made in china.
Pentru caracteristicile panourilor propuse iată ce găsim pe site-ul său


Tipul de celule fotovoltaice Monocristaline
Dimensiunea celulelor fotovoltaice 125 x 125 mm
Numărul de celule fotovoltaice 72 (6 x 12)
Puterea de vârf (Pmax) 180Wp
Toleranță de putere ± 3%
Tensiune la putere maximă (Ump) 36,73V
Intensitate la putere maximă (Imp) 4.91A
Tensiune circuit deschis (Uoc) 44.30V
Curent de scurtcircuit (Isc) 5.20A
Eficiența celulei 17,5%
Eficiența modulului 14,8%
Tension maximale du système 1000V CC
Coefficient de température (Pmax) -0.47%/°C
Coeficient de temperatură (Uoc) -0.38% / ° C
Coefficient de température (Isc) +0.10%/°C
Cutie de conexiuni cabluri 900mm, 3 diode bypass, clasa II TUV
Dimensiune 1580mm x 808mm x 45mm
Greutate 18Kg
certificat IEC 61215
2 ani garanție produs
Garanție de putere la 90% Pmax 12 ani
Garanție de putere la 80% Pmax 25 ani


EDITARE: mică clarificare
0 x
Christophe
moderator
moderator
posturi: 79304
Înregistrare: 10/02/03, 14:06
Locul de amplasare: Planeta cu efect de seră
x 11037




de Christophe » 11/01/10, 19:18

bham a scris:Deci Christophe încă atât de sceptic?


Ben un peu moins jl'avoue mais j'ai toujours pas de prix noir sur blanc sous les yeux...donc... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'Utilisateur
bham
expert Econologue
expert Econologue
posturi: 1666
Înregistrare: 20/12/04, 17:36
x 6




de bham » 11/01/10, 19:25

2 lucruri:

1- Trecerea printr-un meșter este cu siguranță o idee bună, dar găsirea meșterului care va fi de acord să efectueze operația fără a lua o marjă poate fi dificilă. În plus, riscă să refuze doar pentru a nu fi deranjat de o posibilă problemă de garanție sau tehnică,...

2- Cat despre garantii, cele de 12 si 25 de ani, e o prostie, niciunul dintre producatorii care le ofera, adica aproape toti, nu au mijloace sa respecte ce spun. Pentru că asta presupune că trebuie deja să dovedim că există o scădere a producției, apoi să aflăm de unde vine, eventual ce panou este defect. Și dacă am reușit să izolăm rața(le) șchioapă(e), trebuie să o schimbăm în garanție.
Și ce crezi că îți vor spune oamenii peste 20 de ani? Ei bine, domnule meu, panourile dumneavoastră sunt de mult timp de când nu le mai facem așa și nu mai avem pe stoc, așa că tot ce trebuie să facem este să le lăsăm pe acoperiș și să le scoatem din priză.

Pentru garanția de 2 ani la echipament, trebuie să vă asigurați că este o garanție a producătorului și că este aplicabilă în Europa, ceea ce nu este întotdeauna cazul echipamentelor care provin direct din China, fără a trece prin intermediul unui importator/reprezentant al marca aprobată.

„No brand” este puțin jenant după părerea mea, nu știm cum se face, fișa tehnică poate nu reflectă realitatea, nu știm dacă modulele sunt sortate după teste flash .
0 x

Înapoi la "Solar fotovoltaic: electricitate solară"

Cine este conectat?

Utilizatorii care navighează în acest sens forum : Nici un utilizator înregistrat și oaspeți 174