Optimizarea timpului ciclului Okofen Pes15

Încălzire, izolare, ventilare, VMC, racire ... confort termic scurt. Izolație, energia din lemn, pompe de căldură, ci și electricitate, gaz sau petrol, VMC ... Ajutor în alegerea și implementarea, rezolvarea problemelor, optimizare, sfaturi și trucuri ...
mononokey
Descopesc econologia
Descopesc econologia
posturi: 1
Înregistrare: 02/04/18, 00:11

Optimizarea timpului ciclului Okofen Pes15




de mononokey » 02/04/18, 00:21

Bună ziua domnilor din pelete,

Voilà j ai acquis il y a quelque temps une chaudière okofen que j ai montée moi même elle fonctionne bien j ai optimiser la courbe de chauffe donc pas de problème de ce côté là.

Mais voilà je cherche à optimiser mon temps de cycle (apriori c est mieux) de chauffe et deux trois choses qui me chiffonne....afin de réduire ma Conso de pellets

Voilà déjà ma chaudière s arrête à 74degres par la regul(tem grise) p170 à zéro. J ai lu qu il fallait mettre 170 à 1 afin quel s arrête par la limite chaudière fixer à 80 degrés est ce mieux ?!.

De plus j ai souvent un effet de pompage la chaudière descente en dessous de 61 degrés la v3v ce ferme et le circulateur s arrête. Ce qui apriori n est pas top.


Est il possible de me faire un petit résumer des réglages chaudières optimiser.


Vă mulțumesc tuturor că m-ați ajutat.
0 x
 


  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Înapoi la "Încălzire, izolare, ventilație, VMC, răcire ..."

Cine este conectat?

Utilizatorii care navighează în acest sens forum : Nici un utilizator înregistrat și oaspeți 248