Studiul materialelor de izolație naturală

Evoluțiile din forums și site-ul. Umor și convivialitate între membrii forum - Tout est anything - Prezentarea de noi membri înregistrați Relaxare, timp liber, timp liber, sport, vacanțe, pasiuni ... Ce faceți cu timpul liber? Forum schimburi de pasiuni, activități, agrement ... creative sau recreative! Publicați-vă anunțurile. Anunțuri, acțiuni cibernetice și petiții, site-uri interesante, calendar, evenimente, târguri, expoziții, inițiative locale, activități de asociație .... Nu vă rugăm să faceți publicitate pur comercială.

Care credeți că este cel mai eficient și mai rentabil material de izolare naturală?

Puteți selecta 1 opțiune

 
 
Consultați rezultatele
santajo
Învăț econologie
Învăț econologie
posturi: 10
Înregistrare: 02/01/08, 12:21
Locul de amplasare: Le Havre

Studiul materialelor de izolație naturală




de santajo » 02/01/08, 17:19

În primul rând, voi prezenta scopul interogării mele.

Sunt student laIUT Ingineria biologică din Caen în opțiunea Ingineria mediului. Am decis să realizez un proiect pe case ecologice, pe care trebuie să-l prezint pentru a-mi valida cursul. Acest proiect este foarte serios și ar trebui să aibă ca rezultat realizarea unei broșuri despre case ecologice. Pentru asta am nevoie de contact maxim cu oameni care au construit deja un casa ecologica sau care sunt foarte informați despre asta. Pentru a face acest lucru, aș dori să fac un sondaj. Cel mai bun mod de a realiza acest sondaj este de a viza publicul și, pentru asta, a merge din ușă în ușă ar fi durat prea mult. Prin urmare, am decis să-mi desfășor anchetele pe forums care se ocupă cu case ecologice.

Sper să am o rată de participare foarte reprezentativă.

Întrebarea mea este foarte simplă:

Care credeți că este cel mai eficient și mai rentabil material de izolare naturală?

Veți răspunde la sondaj și veți argumenta interogarea dvs.

Vă mulțumesc în prealabil.
0 x